Wednesday, April 9, 2014

Een Mentaliteitsverandering


Dear lonely night...
I exactly know that you're not lonely.
You have so many stars and the moon.
To accompany your silence.
Can I be friend to your silence?
As I am glad to saw your pretty sky when I am alone just like now...

Hi ! Het is alweer een hele tijd geleden dat ik jullie nog eens heb update nietwaar? ik been bezig omdat alles op dit moment in het teken staat van geld sparen voor een “van” te kopen, tracht ik zoveelmogelijk werk te doen nu. En bezig met het gekke anders (van mijn beroering natuurlijk) :d Soit, mijn leven is als een film de laatste tijd, en als er tijd is waar ik kan zeggen: 'het leven is vol verrassingen', is het nu!
Ik stop met klagen. Ik zei tegen mezelf om gewoon geloof, groot en sterk genoeg. Als er nog een dag gegeven aan u, lief het grote. Voor die dag kan niet ga weer komen, maar uw verhalen worden verteld tot het einde van de wereld. En ik kijk er naar uit!! :)
Zoentjes,

-BR-